Meisterlik müük: kuidas saada uusi objekte lihtsamini

Valikus on ühepäevane koolitus ja kahepäevane koolitus. Koolitusel õpitud teadmised aitavad maakleritel suurendada uute objektide arvu portfellis, valida paremaid kliente, leida uusi kanaleid vihjete genereerimiseks, tugevdada oma läbirääkimise ja closingu oskuseid, kasvatada oma konkurentsieelist, ning töötada kõrgema energia ja motivatsiooniga. Koolitusi vürtsitan põnevate lugude, kaasavate harjutuste ja aruteludega.

Ühepäevase koolituse sisu:

Kõige olulisem strateegiline otsus, mida maakler oma karjääri jooksul teeb.

See strateegiline suunavalik aitab maakleril saavutada konkurentsieelise kiirelt. Lisaks, aitab see kliente lihtsamini veenda, pakkuda klientidele rohkem väärtust kui mistahes teine maakler, küsida kõrgemat vahendustasu, disainida paremat maaklerteenust, klousida paremaid objekte (või kliente) ning viia tehinguid läbi kiiremini, kui keegi teine. Räägin näiteid maakleritest, kes tänu sellele strateegiale on koolituse järgsel kuul saanud rohkem kui 20 uut objekti, ning kellest on saanud oma turusegmendi liidrid.

Müüginarratiiv (ehk Positsioneerimise Lugu) kui maakleri kõige olulisem töövahend klientide püüdmiseks, firma turundamiseks ja eneusu kasvatamiseks.

Kuidas klientidele end maha müüa? Mida rääkida, kui klient küsib: "Miks ma peaksin just sinult teenust ostma? Tõesta!" Toon näiteid, kuidas läbi positsioneerimise ja lugude jutustamise suutsid 2 maaklerit, keda coachisin, 2019. aastal tuua kumbki 3 kuuga 30 uut ainuesinduslepingut. Lisaks, jagan avastusi aastal 2022 tehtud kliendiuuringutest, et teaksite, mis on täna maaklerteenuse valijatele kõige tähtsamad aspektid (see on eriti kasulik igasuguste reklaamtekstide ja sotsiaalmeedia promo kontekstis).

Parimad kanalid uute objektide leidmiseks.

Tutvusringkond, sotsmeedia ja otse omanikult müüjad on kõigest “jäämäe tipp”. Neid allikaid teavad kõik maaklerid. Täna aga on mitmeid vähekasutatud kanaleid, mille kaudu on võimalik hüppeliselt suurendada uute vihjete arvu. Selles koolituse moodulis paneme kõik võimalikud kanalid lauale ja analüüsime, millistes võiks teie jaoks peituda head võimalused. Räägime ka kuidas sotsmeedia ja tutvusringkonnaga paremini tööd teha.

Enese motiveerimine ja energia juhtimine.

Maakleri produktiivsuse peamine määraja on tema motivatsioonitase. Räägin, kuidas läbi missioonitunde kasvatamise, suurema autonoomsuse ning oma individuaalsete annete rakendamise hoida oma motivatsiooni järjepidevalt kõrgel. Lisaks räägin, kuidas juhtida oma energiat nii, et tunned end iga päev elujõulisena. Kui motivatsioon on tugev, tuleb maakler kontorisse varahommikul ja ei taha sealt enne õhtut lahkuda. Lisaks uurime, kuidas parandada oma keskendumisvõimet läbi emotsionaalse tasakaalu hoidmise. See aitab maakleritel väiksema ajaga suuremaid numbreid klousida.

Koolituse ajakava

9:45 Kogunemine ja kohv
10:00 Sissejuhatus ja koolituse algus
11:30 Paus
11:45 Koolitus
13:15 Lõunapaus
14:00 Koolitus
16:00 Koolituse lõpp

Tellija poolt oleks vaja

1. koolituse ruum koos laudade ja toolidega
2. tahvel koos tahvli paberirulliga (pabertahvel) ja 3 erinevat värvi markerit
3. projektor ja sein (et slaide näidata)
4. pitsad või muu kompaktne lõuna, kui on soov, et rahvas saaks lihtsalt ja kompaktselt lõunat süüa (ilma, et peaks majast kaugele välja rändama

Ühepäevase koolituse hind

Küsi ettevõttele pakkumist. Selleks kliki nupul "Küsi pakkumist".

Osalejate arv

Täpsema pakkumise saamiseks anna teada, kui suur oleks koolitusel osalejate arv.

Kahepäevase koolituse lisanduv sisu:

Kahepäevasele koolitusele lisanduvad lisaks eelnevas koolituspakkumises väljatoodud teemadele:

Läbirääkimiste kunst.

Jagan saladusi, mõtteviise ning läbirääkimise ja klousimise trikke, mis aitavad maakleritel võita kliendi usalduse võimalikult lühikese ajaga. Ma räägin, miks vastanduv argumenteerimine tulemusteni ei vii, ning tutvustan, kuidas FBI pantvangiläbirääkijad kasutavad taktikalist empaatiat, et jõuda usalduse võitmise ja kokkuleppeni oluliselt lihtsamini (ka “raskete” klientidega). Käime ka läbi samm-sammulise kohtumise struktuuri, et maakler teaks täpselt, kuidas vestlust klousimise suunas juhtida, et see kuhugi “metsa” ära ei läheks, kust ta tagasi tulla ei oska.

Kuidas teha müügikõnesid.

Milline on avangu kõige olulisem eesmärk? Kuidas teha nii hea avang, et klient on valmis sinuga rääkima? Kuidas valida, milliste klientidega kohtuda ja millistega mitte? Milliseid küsimusi küsida, et juhtida vestlust kohtumise poole? Kuidas veenda klienti sinuga kohtuma? Milline mindset on vajalik, et oleks motivatsiooni kõnesid teha? Toon väga konkreetseid näiteid ning jagan teiega testitud ja toimivaid skripte. Kuulame salvestatud näidiskõne. Lisaks, tutvustan, kuidas skriptidega kõige parem töötada on, ehk millal minna edasi intuitiivselt, kui palju tegelikult peaks "maha lugema" ning kuidas kasutada individuaalset loomingulisust, et ise uusi ja paremaid skripte luua (vastavalt oma targetile). See suurendab külmadest kõnedest saadavate kohtumiste ja lepingute arvu (olgu need siis külmad kõned "tavakasutajatele", kinnisvaraarendajatele või mõnele muule sihtgrupile).

Kuidas genereerida müügivihjeid sissehelistavatelt ostuklientidelt.

Iga ostja võib olla ka müüja. Jagan täpset kõne struktuuri ja  küsimusi, et suurendada tõenäosust uute vihjete genereerimiseks ostjatelt. See loob maakleri jaoks “lumepalli efekti”, tänu millele on võimalik ühest sisse tulnud objektist teha mitu uut objekti.

Kinnisvaramaakleri ajajuhtimine.

Kuidas kasutada oma aega optimaalselt? Kuidas prioritiseerida tegevusi? Kuidas saada kriitilised tegevused ilma aega raiskamata tehtud? Kuidas vältida asjade edasilükkamist? Jagan kogemusi ja tiimidega tehtud eksperimentide tulemusi, mille abil olen tuvastanud parimad ajaplaneerimise metoodikad (mh spetsiaalne müügitoru halduse süsteem, kalendri manageerimine, müügitegevuste planeerimine, segavate faktorite vähendamine jpm). Need tööriistad aitavad vältida stressi ja ülekoormust ning suurendada maaklerite ja tiimijuhi ajakasutuse produktiivsust.

Tiimi motivatsiooni tõstmine.

Jagan juhtimistehnikaid, mida kasutada, kui on vaja tõsta maaklerite motivatsiooni, et nad teeksid rohkem kõnesid, sebiksid omale rohkem kohtumisi, käiksid rohkem kontoris või teeksid rohkem tööd. Räägime, kuidas viia läbi müügivõistlusi. Näitan fotosid, jutustan lugusid ja paneme koha peal paika uue võistluse plaani, et koolitus hakkaks võimalikult kiirelt büroole reaalseid tulemusi tooma.

Süsteemne tiimi juhtimine.

Tutvustan müügijuhtimissüsteemi kõige mõjusamat taktikat, mille abil motiveerida tugevaid saavutama veel rohkem ning mille abil esimese 2-3 kuuga teha selgeks, kas äsja värvatud maaklerist saab staar või mitte. See hoiab kõigil vajalikku survet peal ilma, et sa peaksid inimeste peale tõstma häält või kellegagi kurjustama. Minu kui juhi jaoks oli see kõige võimsam viis, et luua tugev meeskond. Nii see ka lõpuks läks: kõikides klousimissituatsioonides, kus meie maakler konkureeris teiste büroode edukate maakleritega, suutsid meie inimesed kliendi ära klousida (tihti kõrgema tasu ja madalama müügihinnaga).

Koolituse ajakava mõlemal päeval

9:45 Kogunemine ja kohv
10:00 Sissejuhatus ja koolituse algus
11:30 Paus
11:45 Koolitus
13:15 Lõunapaus
14:00 Koolitus
16:00 Koolituse lõpp

Tellija poolt oleks vaja

1. koolituse ruum koos laudade ja toolidega
2. tahvel koos tahvli paberirulliga (pabertahvel) ja 3 erinevat värvi markerit
3. projektor ja sein (et slaide näidata)
4. pitsad või muu kompaktne lõuna, kui on soov, et rahvas saaks lihtsalt ja kompaktselt lõunat süüa (ilma, et peaks majast kaugele välja rändama

Kahepäevase koolituse hind

Küsi ettevõttele pakkumist. Selleks kliki nupul "Küsi pakkumist".

Osalejate arv

Maksimaalne koolitusel osalejate arv on 16. Minimaalset arvu piirangut ei ole.

Tagasiside koolitusel osalenud maakleritelt

Gert Nõgu: "Väga hästi üles ehitatud koolitus. Head näited elust enesest. Palju häid mõtteid ja tegutsemisviise sai. Kindlasti võtan arvesse neid."

Egle Selge: "Mulle väga meeldib just see, et tegemist ei ole lihtsalt tehnikate ja nippidega, mida leiab igast kinnisvara artiklist või usa maaklerite youtube videodest, vaid need on sinu poolt praktikas katsetatud, parendatud ja tulemusi toonud müügirelvad. On näha, et selle nimel on palju tööd tehtud, et need relvad õigesti kujundada ja tööle saada. Mul oli koolitusel mitu "ahaaa"-momenti, sest teoorias teadsin seda tehnikat, aga ei ole osanud õigesti praktikasse panna. Jätka samas vaimus, olen fänn!"

Jaak Otspere: "Väga asjalik ja vajalik koolitus. Sobib nii vanale maaklerile värskenduseks ja mõtete koondamiseks, kui alustavale maaklerile sihtide ja eesmärkide seadmiseks. Oluline on mainida, et Jüri koolitus on praktikult praktikule. Ta teab, millele tähelepanu juhtida, sest on ise asjas sees olnud. Soovitan soojalt kõigile."

Maarika Kaarepere: "Koolitus oli väga asjalik ja professionaalne. Oli palju tuttavat, aga samas oli hea see kõik üle korrata ning sain ka uusi nippe ning mõtteid. Suur aitäh!"

Indrek Rõõm: "Tänan suurepärase koolituse eest. Olen päris palju koolitustel käinud, kuid see oli klass omaette. Just need ideed olid hästi uuenduslikud. Suur tänu ka Jürile. Hakkan kindlasti kasutama."

Daniel Holdin: "Kindlasti väga vajalik koolitus, mida Jüri läbi viis ja mitte ainult maakleri töö juures vaid ka igapäevases elu, olgu see siis oma elukaaslane, sõber, lapsed jne. Väga meeldiv ja huvitav inimene. KEEP UP THE GOOD WORK!"

Küsi pakkumist