Search

See üks asi, mis paneb Su müügiinimesed pingutama



Üksikute indiviidide remontimisest pole kasu, kui soov on luua edukat müügitiimi. Ümber on vaja pöörata ettevõtte müügikultuur.

Visuals attract your reader's attention. Use an image and a caption to help get your message across.


Mõni aeg tagasi sain ma ülesandeks ühe 15-liikmelise müügitiimi juhtimise. Minu soov oli luua kultuur, mis soodustaks edukate müügiinimeste arengut ning hoiaks ja tõmbaks ligi sarnaselt mõtlevaid tipptalente. Kultuur, kus tuul justkui puhub tagant aidates müügitulemustel kasvada, mitte ei tööta selle vastu.


Üsna ruttu seisin aga probleemi ees, mis on ebameeldiv iga juhi jaoks. Mul oli vaja jõuda lühikese aja jooksul selgusele, millised inimesed on eesmärgi saavutamisele pühendunud ja millised mitte, teisisõnu - kes jääb ja kes peab lahkuma. Madalsaavutajate meeskonnas hoidmine on edumeelsele müügikultuurile rohkem kahjuks kui kasuks.


Lahendus:


Otsustasin kontori seintele üles panna tahvlid, mis kajastavad müügi eesmärke ja tulemusi.



Siit sulle ka soovitus:

1. Osta valged tahvlid

2. Pane need kontorisse üles

3. Hakka tahvlitel kajastama inimeste eesmärke ja tulemusi Mis probleemi see lahendab? Avalikud müügi- ja käibenumbrid loovad iseenesest käepulsil hoidva keskkonna, kus kõik näevad palju keegi panustab. Sinu parimad tahavad võita ja neile ei sobi olla tabeli lõpus. Neid kannustab soov olla parim ning see paneb kõiki müügiinimesi kuust-kuuse üksteise tulemusi üle trumpama.

See lahendas ära ka olukorra, kus ma oleksin pidanud inimestega läbi viima ebameeldivaid vestlusi. Selline kultuur sõelub eesmärgile pühendunud töötajad ise välja. Mittepühendunud inimesed ei tunne end enam sellises keskkonnas hästi ja otsustavad lõpuks ise lahkuda.

Pärast kolme kuud kultuuri sügavpuhastust oli ettevõte tõusnud kui tuhast. Alles olid jäänud ainult parimad müügiinimesed, tipptalendid, kes soovisid võistelda ja teineteist võita. Kui ma ühel juulikuu hommikul kontorisse jõudsin, tabas mind igat müügijuhti jalustrabav üllatus. Kogu tiim oli vabatahtlikult juba alates kella 7:45-st telefonide otsas ja tegi külmi kõnesid. Kontor kihas entusiasmist ning inimesed tegid suurest motivatsioonist nii palju ületunde, et ma pidin ühel hetkel hakkama tegema märkusi, et nad võiksid vahepeal öösel ka magada.


P.S. Alles jäänud 40% müügiinimesi tegid järgnevatel kuudel 75% rohkem müüki, kui enne kõik müügiinimesed kokku.


0 views

© 2023 by Cypher City. Proudly created with Wix.com