''meisterlik mõjutaja''

Kuidas veenda, inspireerida ja õpetada inimesi läbi lugude jutustamise

(storytelling)

Oma sõnumi edastamine ei peaks tekitama frustratsiooni

Müügiinimesed ei suuda kliente veenda

Uute inimeste värbamine on keeruline

Meeskond ei võta juhi vaateid omaks

Meeskonna sisene avatus ja kommunikatsioon annab soovida

Turundus ei suuda sõnumit ega väärtusi edasi kanda

Oma ideede edastamine on keeruline

''Oli näha ja tunda, et meeskonnas tekkis tugevam ühtekuuluvustunne. Tundsin, et mind kuulatakse ja olen oluline liige.''

KUIDAS BRONEERIDA?

SAADA PÄRING

Keegi  ei peaks virelema selge kommunikatsiooni puudumise tõttu .

Me saame sind aidata.

VALI KUUPÄEV

Me vastame kiiresti ja pakume sulle esimesi vabu kuupäevi. Vali sealt endale sobiv ning broneeri need endale ära.

NAUDI KOOLITUST

See päev saab olema sinu ja kõigi teiste jaoks ainulaadne kogemus, mis muudab fundamentaalseid põhimõtteid.

tagasiside koolitusele

''Mulle meeldis, et enamus koolitusest toimus grupitööna ja oli väga praktilist laadi, ei peeta terve aeg akadeemilist loengut.''

Pärast koolitust

 Tead, kuidas jutustada lugu nii meisterlikult, et see puudutab inimesi emotsionaalselt ja muudab nende uskumusi

 Tead, kuidas struktureerida loo ülesehitus nii heaks, et inimesed kuulavad sind suure põnevusega

Tead, kuidas teha jutustamiseks nii hea loo valik, et see paneb inimesi käituma vastavalt sinu soovile

Mis kasu su tiim koolitusest saab?

2019 kevad, istun kontoris laua taga ja olen üsna entukas meeleolus, sest ma vaatan pealt, kuidas tegutseb meie tiimis üks usin müügiesindaja. Kuna ma olen sel hetkel ettevõtte müügimeeskonna juht, siis on minu kõige olulisem eesmärk olnud tema aitamine. Mulle väga meeldib seda teha, sest läbi selle õpin ka ise palju. Ta on viimase kolme kuu jooksul teinud märkimisväärse arvu külmi kõnesid ning käinud väga paljudel kliendikohtumistel.

Aga sel hetkel istub ta mureliku näoga mu vastaslauda maha ja ütleb: “Ma ei jaksa enam. Ma käin küll kohtumistel ja teen kõnesid, aga inimesed ei osta.” Ta tuli kustus. Tunnen end süüdi ning hakkan noore juhina kahtlema kõikides oma otsustes.
Mõned kuud hiljem istun kontoris, kui see sama inimene kõnnib kontori uksest sisse. Ta on ülimalt rahuolev. Mitte vaid seetõttu, et ta tegi just eduka müügi, vaid seetõttu, et ta on tänu väga hea metoodika avastamisele viimase kuuga purustanud kõik ettevõtte müügirekordid rääkimata oma eesmärkide täis tegemisest. Sel hetkel saan ma aru, et sa võid küll asjaliku müügiinimese leida, kes teeb tohutul määral tööd, aga kui tal on ebaefektiivne metoodika kliendi tähelepanu saamiseks, siis üks hetk ta tuli kustub.

Milline aga on kõige efektiivsem metoodika? Ja kuidas seda kasutada?

Seda õpidki koolitusel “Meisterlik Mõjutaja”.

Jüri Preobraženski

Võta ühendust

© 2023 by Cypher City. Proudly created with Wix.com